Wie zijn we



Middenin het centrum van Apeldoorn, precies tussen het bruisende centrum en het mooie Oranjepark in ligt het kantoor van PMvP. Recentelijk is de gymzaal van een oude basisschool verbouwd tot modern kantoor. Een mooie lichte ruimte waarin iedereen een eigen plek heeft, maar waar vooral de keukentafel centraal staat. Aan deze keukentafel wordt elke ochtend onder het genot van een lekkere kop koffie en thee bijgepraat, maar ook delen we hier lief en leed met elkaar. We werken met een betrokken team dagelijks aan de continuïteit van de aangesloten bedrijven en de mogelijkheid tot groei. Samen sparren om nieuwe kansen te benutten op de markt, maar ook samen sparren om tot nog efficiëntere oplossingen te komen in de lopende processen.

Wij geloven in de kracht van ambitie, talent en de persoonlijke ontwikkeling van zelfstandige, gedreven en pro- actieve ondernemers en medewerkers. Ongeacht leeftijd of geslacht heeft iedereen een interne drive om zichzelf te ontwikkelingen en te groeien. We geloven dat dit bijdraagt aan het plezier en de voldoening van een baan. Daarnaast draagt het bij aan een optimale prestatie van het individu, maar ook van de onderneming.

Historie


Ons verhaal begint 28 jaar geleden in 1995. Het was Rinald Kloppenberg die in de periode van 1995 tot 1998 de fundering voor onze organisatie legt. Na 2 jaar ondernemen wordt in 2000 de eenmanszaak omgezet naar een BV. De organisatie kwam in een stroomversnelling nadat een dame op rolschaatsen in 2001 een net gekocht pand in Leiden kwam binnenrollen. Ze informeerde naar de mogelijkheid om een kinderopvang te starten. Nadat ze de financiering niet rond kreeg, besloten zij en Rinald samen de eerste kinderopvang locatie te starten met een hoger kind/begeleidsterratio dan gebruikelijk in Nederland. Mooi om te zien dat dit beleid in 2020 landelijk werd doorgevoerd. Door verschillende samenwerkingen en overnames kwamen er al snel meerdere kinderopvang locaties (2023 in totaal 33 locaties) bij verspreid over Midden- en Zuid-Nederland.

Tijdens de economische recessie werd Gelder Thuiszorg gestart. Gelder Thuiszorg startte in 2013 klein met 1 klant en 1 medewerkster, we waren nieuw, ontdekkend en fris. In 2015 kwam ook de thuiszorg in een stroomversnelling, na een overname van een thuiszorgorganisatie in de gemeente Voorst en later ook in Apeldoorn. Dat jaar groeiden we van 12 naar 91 medewerkers en inmiddels naar circa 350 medewerkers. In 2019 zijn we naast huishoudelijke hulp ook gestart met Verzorging en Verpleging in Apeldoorn. In 2022 bereide we verder uit door de overname van MOC Thuiszorg Nijmegen. In de thuiszorgbranches zijn we inmiddels actief in 8 gemeenten en bedienen we ruim 1700 cliënten.

In 2021 stapten we in de wereld van logistieke veranderingen. Gekozen is voor een groei investering te verzorgen voor een jonge ondernemer in de food (online-boodschappen).

In onze dagelijkse contacten met samenwerkende directeuren merken wij dat wij onze passie kunnen volgen én dat zij daardoor de focus kunnen houden op wat hen gelukkig maakt: ondernemen! Zo leveren wij een bijdrage aan hun geluk, persoonlijke ontwikkeling en passie.

Diana Mulder

Directeur SG Groep


“Toen de vorige eigenaren het bedrijf verkochten had ik in eerste instantie best twijfels. Ik was zo gewend aan mijn zelfstandigheid en ik was bang dat er van hogerhand beslissingen zouden worden genomen, waar ik misschien niet achter zou staan. Gelukkig is dat alles niet het geval, ik kreeg de kans om door te groeien tot zelfstandig directeur. PMvP speelt een stimulerende rol op de achtergrond.”

Een mooi voorbeeld is de uitbreiding met een nieuwe vestiging. Er werd een geschikte locatie gevonden en in goed overleg werden er plannen gemaakt voor de verbouwing, inrichting en voor het werven van personeel. De investering werd gedaan door PMvP.”

Onze focus, ben jij!

“We focussen ons op groei en ontwikkeling, zowel voor iedereen binnen PMvP als voor de organisatie als geheel en haar omgeving. Dit doen we door het opstellen van een leidraad die niet alleen houvast geeft, maar die vooral dient als fundering waarop jij jezelf en jouw organisatie verder kunt ontwikkelen.”

Dat is de stip op de horizon, het vergezicht waar we samen naartoe willen werken.
“PMvP richt zich op de continuïteit van de aangesloten bedrijven en organisaties zodat de ontwikkeling, groei en rendement op een duurzame manier gegarandeerd zijn en blijven.”

Wij zien onze voorbereide omgeving als voorwaarde waar onze mensen zich optimaal in kunnen ontwikkelen. Ons DNA is als een trein, iedereen kan en mag instappen er is ruimte voor allerlei wagons. Als je aanhaakt of instapt in de trein ga je mee om jezelf te ontwikkelen. Op deze manier kunnen wij jouw persoonlijke doelen realiseren en is jouw ontwikkeling onze focus.

Inspiratie


2 december 2024

Butlon Boodschappen opent haar eerste fysieke supermarkt in Almelo!

Butlon Boodschappen opent haar eerste fysieke supermarkt in Almelo! Na jaren van succes als online supermarkt maakt Butlon een spannende stap: de opening van onze allereerste […]
20 november 2024

Bedankt, Diana: Zeven jaar van onvergetelijke bijdragen

“Met grote waardering nemen we na zeven jaar afscheid van Diana. Ze heeft ons team verrijkt met haar enthousiasme, toewijding en altijd glimlachende persoonlijkheid. De jaren […]
13 maart 2023

Butlon Boodschappen: ‘Het leven is al duur genoeg’

Butlon Boodschappen: ‘Het leven is al duur genoeg’ December 2021 stapten we in de trein van Butlon Boodschappen Online middels een groeifinanciering. Gedurende 2022 zagen we het bedrijf & […]
Top